Make your own free website on Tripod.com



Que material é necessário para ver TVs via satélite?


Primeiramente queremos salientar que há sistemas de recepçom de TV via satélite bastante económicos. Assim existem kits, com o material mínimo necessário por algo mais de 100€. Ainda que logicamente também há sistemas muito mais complexos e caros.

Como mínimo para poder receber televisom via satélite necesitá-se:

1

Sintonizador

Há sintonizadores que só recebem televisões em aberto, receptores FTA (free-to-air), e outros que podem receber tvs de pagamento, mais para isso precisam o cartom ajeitado. Os sintonizadores FTA som normalmente bastante baratos, com preços similares ao TDTs.

1

Parábola ou prato

Ainda que normalmente se fala de antena parabólica, a parábola realmente non é umha antena, senom um espello que permite focar o sinal electrománetico na verdadeira antena, que está no LNB.

1

LNB

O LNB (Low Noise Block converter) contén a verdadeira antena, e vai montado no foco da parábola, mediante un suporte. Portanto unha parábola sem suporte nom serve para muito. Logicamente há LNB mais ou menos sensíbeis.

1

Suporte

para fixar o prato a umha parede, a umha cheminé, no telhado, ...

1

Cabo coaxial

para levar o sinal do LNB ao sintonizador.

2

Terminais

para o cabo coaxial, para o poder conectar ao LNB e ao Sintonizador.



Faça você mesmo

Para realizar a instalaçom dum sistema de recepçom de TV via satélite um pouco complexa recomenda-se usar os serviços dum professional do ramo. Mas em caso favorável, a operaçom nom é muito difícil.

Que entendemos por caso favorável:

  1. A parábola pode-se fixar num lugar facilmente acessível, onde se poda manipular sem perigo.

  2. A distância entre a antena e o sintonizador é pequena.

  3. O instalador afeizoado é manhoso e conta com a ajuda doutra pessoa.


No seguinte guia (em castelhano) explicam-se passo a passo as operações necessárias para a instalaçom. Este guia está muito bem organizado e ilustrado, por isso o recomendamos. Contodo acrescentamos um par de dicas:

  • Para a orientaçom da antena o mais cómodo é usar o Dishpointer.

  • Para medir a força do sinal procedente do satélite pode-se usar bem um localizador de satelite (~ 10€), bem umha televisom portátil.