Make your own free website on Tripod.com

 
 

A Fundaçom para o Software Livre e o projecto GNU

Dentro do mundo do software livre salienta pola importáncia do seu trabalho, tanto em quantidade como em qualidade, umha asociaçom: a Fundaçom para o Software Livre (Free Software Foundation - FSF). A tal ponto considero importante o seu labor, que duvido que sem el houvesse hoje em dia o viçoso movimento a prol do Software Livre que está a revolucionar o mundo da computaçom, espalhando-se graças a Internet por todos os recantos do planeta.  Nom obstante a dita organizaçom nom tem o reconhecimento que no meu entender merece, sendo esta umha das razons que me levarom a artelhar estas páginas. Nelas traduzo documentos do site da FSF para minha lingua, o galego, co qual pretendo dar por umha banda publicidade ao labor da FSF e ao seu trabalho: o projecto GNU, e por outra banda contribuir a espalhar a sua filosofia, a qual sistematiza coerentemente boa parte da filosofia do movimento a prol do Software Livre.

A seguir vai umha lista de artigos que considero de interesse. Ainda nom estám todos traduzidos, mas espero nom tardar muito em traduzi-los.

Evidentemente hai mais artigos de interesse no site da FSF, artigos que nom incluo polo momento, mais por falta de tempo que de interesse. Recomendo sobre tudo os que recolhem no apartado sobre a sua filosofia. Alguns de titulo tam sugerinte como : Is Microsoft the Great Satan, ou The X Windows Trap.

Por último umha aclaraçom; quando isto escrevo nom formo parte da FSF, ainda que logicamente admiro o seu labor e comparto basicamente a sua filosofia.

Santiago, 31 de Julho de 1998
Ramón Flores d'as Seixas